top of page

M&M TAG!

Hey!

Dit keer een tag, namelijk de M&M tag!

Deze tag hebben Mirthe (van blogsbymirthe) en ik verzonnen.

We stellen elkaar 15 dezelfde vragen dus let's go!

1. Wat zou jouw droomhaar zijn?

Lang haar met ombré/balayage.

2. Wat is je favoriete vakantieland?

Frankrijk en Nederland.

Ik ben bijna ieder jaar naar Frankrijk geweest en dat was iedere keer super leuk.

Dit keer ben ik naar Nederland geweest (zie vorig artikel) en dat was ook super!

3. Welke telefoon zou je het liefst willen?

Ik heb een jaar een iphone 4 gehad, en nu heb ik een Samsung Galaxy S4.

Het liefst zou ik een iPhone 6 willen of een Samsung Galaxy S6 Edge, maar mijn Samsung Galaxy S4 is ook heel fijn en groot!

4. Wat vind je van me?

Ik ben er toenstraks pas achtergekomen dat ik bij je op zwemles zat, maar je bent echt een super lief meisje die een leuke blog & een leuk logo heeft!

5. Welke foto vind je het mooist die je zelf ooit gemaakt hebt?

Deze prachtige zonsondergang! Een foto waar ik nog steeds trots op ben!

6. Wat is het belangrijkste in je leven?

Dat ik gezond ben en blijf, dat ik gelukkig word, mijn vriendinnen en familie, en natuurlijk mijn blog!

7. Knapste boy ever?

Er zijn er zoveel!

Ik vind Cody Christian knap! Hij speelt in Pretty Little Liars.

8. Wie is een voorbeeld voor je?

Ik vind Beyoncé een groot voorbeeld, ze kan heel mooi zingen.

Ook Diana van Disfordazzle is een voorbeeld, youtuben en bloggen kan ze allebei super goed!

9. Wat is je favoriete kledingstuk?

Schoenen!

Vooral Nike en Adidas zijn mijn favo schoenen.

10. Wat is je favoriete smiley?

Alles met hartjes!

11. Wat is je droom?

Een eigen schoonheidssalon hebben, met als hobby fotograferen en bloggen erbij!

12. Wat lijkt je supergaaf qua blog?

Veel volgers en al die volgers ontmoeten!

13. Wat is je favoriete winkel?

Primark, Hema, America Today, Lush.

Vooral Lush is mijn favoriete winkel, alles uitproberen en lekkere geurtjes!

14. Wat zijn de leukste momenten uit je leven?

De momenten waarop ik dans, fotografeer, blog, met vriendinnen en familie afspreek en vooral wanneer ik veel lach!

15. Wat is je favoriete merk?

Lush! Het is zo'n leuke winkel met zulke leuke en kleurrijke spulletjes zoals bath bombs, massage bars enzovoort!

Dit was de M&M tag, ik vond het super leuk om te doen samen met Mirthe!

Liefs, Marlotte


bottom of page