top of page

MIJN VAKANTIE #1

Hey!

Ik ga jullie vandaag meenemen met mijn reis naar Zeeland.

Met mijn ouders en zus zijn we een weekje naar Zeeland geweest.

Kijken jullie mee?

We zaten op camping Beach Resort in Kamperland.

Dit is een erg leuke camping aan de kust met een mooi strand en een zwembad.

Dit is het strand, met zoals je ziet een lange rij super schattige strandhuisjes.

Wij zaten zelf niet in zo'n strandhuisje maar in een chalet.

Toen deze foto genomen was waren er niet zoveel mensen, omdat het niet super lekker weer was en het waaide heel hard, dus wel het ideale weer om te vliegeren.

Ook zijn we naar de Neeltje Jans geweest, dit is een deltawerk wat na de Watersnoodramp is gebouwd om zo'n ramp te voorkomen.

Hieronder nog een aantal foto's!

Daarna zijn we naar het strand gereden, hier hebben we wat foto's gemaakt.

Door Vrouwenpolder en Veere zijn we ook doorheen gereden.

Erg leuke en bijzondere stadjes met kleine terrasjes en winkeltjes!

We zijn gisteravond nog even een stuk gaan lopen en dit zijn echt mooie foto's geworden!

Een super mooie zonsondergang en een mooi uitzicht.

Ik vond het echt een supervakantie en heb (al zeg ik het zelf) mooie foto's gemaakt.

Zeeland is echt een prachtig deel van Nederland waar ik zeker vaker op vakantie wil!

Hopelijk vonden jullie deze post leuk, ik namelijk wel! ;)

Lots of love, Marlotte


bottom of page